fredag 19 februari 2010

Sekreterarjobb

Hjälp, jag är sekreterare! Nu märks det, det är väldigt mycket att göra, protokoll, leta efter styrelsemedlemar, uppgifter till SBK och få av dessa saker som fungerar direkt, massa krångel. Å som vanligt får träningen med Lakrits sitta emellan, nu är ju kylan fortfarande ett hinder men det gör ju inte att det blir bättre. Som man bäddar får man ligga heter det så det får väl ordna sig.

På söndag ska jag prova en inomhustävling igen, ska bli intressant hur man ska få kontakt med Lakrits, eller inte. Tävlingen är i ridhus i Surahammar, nu har jag inte varit där men ridhus är ju oftast som ett ridhus. Annars har jag ingen direkt tanke hur man ska lösa problemet, jag får se helt enkelt.

Däremot hittade vi ett nytt träningsätt med fria följet, ska bli väldigt spännade om det är en väg att komma åt hans bedrövliga fria följ. Det är för tidigt till denna tävling men det känns jättespännande att ha en framkomlig väg (hoppas jag).

Näe nu måste jag fortsätta skriva årsmötesprotokollet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar