söndag 16 januari 2011

Svårt med fokus....

Jag har en off period tyvärr, inte för att jag vill ha det så men så blev det ändå. Fick ett enormt spännande och givande utredningsprojekt på jobbet innan jul och som sträcker sig några veckor till. Trots att jag borde varva ner jobbet (med ålderns rätt)och kunna satsa ännu mer på Lakrits, så ändå fick jobbet ta över... Det är ju det där att kunna ha flera bollar i luften.. men inte.

Om det sen hänger ihop med klantigt skött klubbarbete eller om det bara är allmän glömska, men klubbarbetet har blivit lidande, har gjort lite för många missar så jag lägger av med styrelseuppdragen tills vidare, så får det bli.

Positivt då? I fredags stack vi upp till Gävle ett litet gäng (Leif W, jag och Ann R)och tittade på Christinas valpar, lyckliga dom som får ta sig an en sån. Nu var valparna fyra veckor och helt fantastiska, än så länge rätt lugna men helt bedårande! Det ska bli jättekul att följa dom framöver, ett par valpar ska till väldigt meriterande förare så vi får se vad det blir av dom.

3 kommentarer:

  1. Hej Leif! Kul att se att det går så bra för er!
    Hälsningar Lotta Nexa Courtney och Dante i Enköping

    SvaraRadera
  2. Jättekul att du hör av dig, hoppas att det går bra för er också!

    Har du någon aktuell hemsida?

    Leif

    SvaraRadera
  3. www.lottashundar.com och dantessida.blogspot.com
    blev inspirerad av din blogg.Det går ganska bra för oss,börjar gå riktigt bra med Nexa men hon har tagit lång tid på sej.Dante har det bara flutit på med men just nu är det lite trögt med rutan och apportering.

    SvaraRadera